RETURNERING

UBRUGT VARE

Definitionen på at prøve et smykke, det er at tage smykket på og HURTIGT af igen.

Påføres smykket ridser, anses det ikke længere for værende ubrugt og derved værdiforringet.

Du skal som kunde være ekstra opmærksom på specielt ringe. Disse skal tages af med det samme, da de hurtigt får ridser i bunden. Kort sagt man må ikke kunne se, du har prøvet, dine smykker, så forsøg at vurdere dem ubrugt, hvis du er i tvivl.

VÆRDIFORRINGELSE

Vi forbeholder os retten til at vurdere, om et smykke kan være forringet så meget i værdi ved ibrugtagen, at det kun er selve metallets værdi fratrukket administrations- og fragtomkostninger til firmaet, der omsmelter smykket, som kan refunderes.

Er der ridser i eks. bunden af ringen, så er ringen brugt, og vi kan ikke tage den retur.

Det er ikke muligt at aflevere smykker personligt, da vi ingen butik har.

Pak varerne forsvarligt ind, så vi modtager den i uskadt tilstand. Det er dit ansvar, at pakken kommer retur til LUMINIQUE. Vi råder til at sende med trackingnummer, hvis varen har en høj værdi. Bliver varen væk i posten, er det dit eget ansvar.

Det er vigtigt, at du vedlægger retur/ombytningsskemaet med i returpakken med ordrenummeret skrevet på, da vi så kan behandle din ombytning hurtigt og korrekt.

Har du ikke mulighed for at printe det, kan du i stedet skrive de samme informationer på et stykke papir og sende det med.

FORLÆNGET BYTTERET

Ønsker du at forlænge bytteretten, så de 30 dage gælder fra en bestemt dato, skal du blot sende en e-mail til support@luminique.dk med ordrenummer og dato for, hvornår de 30 dage skal gælde fra.

Gælder dog max 60 dage. Du modtager så en e-mail retur, som du skal gemme og sende med ved en evt. returnering/ombytning.

OMBYTNING

Generelt om ombytning

Er du ikke tilfreds med en vare, har du mulighed for at ombytte den til en anden vare.

Du har 30 dages fuld ombytning/returret, medmindre andet er oplyst under produktinformationen.

VIGTIGT - Vi tager KUN imod/ombyttede UBRUGTE varer. Definitionen på at prøve en vare er på, og HURTIGT af igen.

Er der ridser i eks. bunden af ringen, så er ringen brugt, og vi kan ikke tage den retur.

Har du en varer du ønsker at få ombyttet, kan du kontakte support@luminique.dk, og vi sender dig et returlabel.

IKKE AFHENTET PAKKER

Afhenter du ikke din pakke, og den bliver sendt retur til LUMINIQUE, vil vi blive opkrævet et gebyr fra enten PostNord, DAO eller GLS på 50 kr. for returneringen til LUMINIQUE. Dette gebyr er vi desværre nødt til at opkræve dig som kunde, hvis ikke du afhenter din pakke.